Зміст



Основи PR . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
Стратегічні комунікації. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .9
Медіа комунікації . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13
Корпоративні комунікації. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .17
Політичні комунікації. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23
Спеціальні методи PR. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .29
Зерна PR-технологій. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .33
Бібліографія . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .61
Як готувались орнаменти для цього видання. . . . . . . . . . . . . . . . 62